ismail yk şekerim dinle





ismail yk şekerim dinle

Tags: , ,

29 Responses to “ismail yk şekerim dinle”

  1. selenay Says:

    SÜPER

  2. su Says:

    süper şarkıyı ezberledim

  3. Rumeysa Says:

    Cok güzelllllllllllllllllllllllllllllll. cocuk olmasa hic komik olmazdı. zaten en güzeli sarkının tümüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü.

  4. Rumeysa Says:

    ben buna asık oldum

  5. Anonim Says:

    SÜPEERRRRRRR

  6. yağmur Says:

    tek cümleyle çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaa seninle görüşmeyi çok istiyorum

  7. Anonim Says:

    çok süper şarkı

  8. Anonim Says:

    çok süper

  9. Anonim Says:

    hepsi süper rüyalarımın prensi hayranıyım

  10. irem Says:

    çok hoş

  11. Anonim Says:

    BU İSMAİL YK ŞARKILARI HARİKA

  12. emre Says:

    çok güzelllllllll

  13. atalay ergün Says:

    süperrrrrrrrrrrrrrr

  14. emre Says:

    benim ismim emre arkadaşlar imail çarkı güzel valla arkadaşlar izleyinsinde arkadaşlar
    lütfen izleyin

  15. selenay Says:

    ismail yk nın şarkıları süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  16. acelya Says:

    cok yakışıklısın

  17. emel Says:

    senin şarkıların çok güzel cocuk komikhaaaaa

  18. emel Says:

    şekeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

  19. emel Says:

    seni bizim gurup ğörüşmek istiyolar antalyada şekerimmmmmmmmmmmm

  20. yağmur Says:

    çok güzel bir şarkıııııııııııııııııııııı

  21. yağmur hakverdi Says:

    evet bende ezberledim

  22. TUBA Says:

    Emre şarkısı çok güzel izledik süper 1 numara

  23. aleyna Says:

    çok güzel

  24. aleyna Says:

    emre 1. numara

  25. melek Says:

    tek kelime ile harika

  26. nazlı Says:

    böyle güzel şarkı olmaz

  27. berkay Says:

    yemin ederim böyle güzel şarkı olmaz

  28. Anonim Says:

    çok güzel

  29. esra Says:

    aynen katılıyorum emre

Leave a Reply

 
TOPlist
şarkılar